Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

onsdag 12 januari 2011

När kommer våren?

Vissa dagar känns det som om vintern aldrig ska ta slut.
Här är vägen som jag går till jobbet varje dag, även om det ibland kan kännas lite ensamt så trivs jag bra att arbeta "hemma"

Längtar till våren då man kan sätta sig på trappan med förmiddagskaffet, lyssna på vårfåglarna och njuta av vårblommorna i rabatten.

Då ÄLSKAR jag att arbeta hemma!!

Bara några månader dit...//Eva

1 kommentar:

  1. Hej! Va kul att du kikade in hos mig! :)
    Jag jobbar också hemma vissa dagar men min promenad till kontoret går bara tvärs över hallen... :) Visst längtar man efter solen nu. Tror att bara den kommer lite oftare så kommer det att kännas mycket lättare...
    Må så gott!
    //Anna-Karin

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva