Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

onsdag 31 augusti 2011

En vinnare!


Jippie,jag har varit med och tävlat på facebook med en sommarbild.
Det var Saras Matkasse som höll i tävlingen.

Nu orkade jag inte hålla på att tjata på mina vänner men jag fick ett pris ändå.
Ett "tröstpris" i form av ett förkläde kommer snart dimpa ned i brevlådan.

Bilden kan ni se i DETTA inlägg, det var på den smaskiga glassen av påfågelägg jag gjorde i somras!


Såhär kan bilderna bli om man lånar ut kameran till 4-åriga sonen.

Kanske en blivande fotograf,lite konstnärligt är det i alla fall,inga bilder jag skulle knäppt!

//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva