Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

söndag 25 september 2011

Jag en linslus!?

Jag vet att jag har en förmåga att hamna på bild i olika tidningar,men jag bjuder på det.




Mycket spännande att göra under veckan.
Söndag 2:a oktober i Askersund tex :HÖSTSTÖK I KÖKET-VI MJÖLKSYRAR VITKÅL
man får prova på att syra morötter,rödbetor o vitkål.Stallet i Tivedstorp kl 12-16

Fredag 7 oktober ÖPPEN GÅRD & GÅRDSBUTIK visning av ull & skinnprodukter+gårdens lammproduktion.kl13-16 Gudrun Haglund -Eriksson Bengtstorp Närkesberg

Skulle gärna besöka flera ställen lördag 8 oktober men tyvärr är jag bortrest då.

FAB KERAMIK-ÖPPEN VERKSTAD ,Ta me eget porslin eller keramik så visas hur man kan göra fantastiska kakfat.
VINDKRAFT FÖR GÅRDSBRUK,Linds prästgård kl 13-15

Söndag 9 oktober TILLVERKA SALVOR AV NATURLIGA RÅVAROR Sinnenas gård,Södra Kärra kl.13

Finns massor av mer i andra kommuner
...själv ska jag delta i Fjugesta torsdag 6 oktober kl 19.i Lindens samlingsal,
KLIMATPILOTER BERÄTTAR HUR MAN KAN MINSKA SIN KLIMATPÅVERKAN

Kolla in hela programmet HÄR.

//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva