Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

torsdag 15 september 2011

En belöning!


Jag har fått en Award av Emmas Lillstuga  dålig på engelska som jag är fick jag slå upp vad det betydde.
Belöning stod det,TACK Emma!

Till awarden hör att man ska svara på 5 frågor:

1. Varför började du blogga?
Började med en "arbetsblogg" för att visa kunder mina arbeten och vad jag gör.
Denna kom till för att jag hade deltagit i ett klimatprojekt och då ingick det att blogga om sina erfarenheter, jag ville gärna fortsätta att dela med mig av mina tankar och ideer.
Sen ska man väl inte sticka under stol med att det är kul med lite bekräftelse från andra människor.

2. Vilka bloggar följer du?
Rätt många till och från, om mat, trädgård, miljö och möbler.

3. Favoritfärg?
Skulle vilja säga som en kund nyligen sa: GRAFITTIGRÅ...typ alla då!

4. Favoritfilm?
Mamma Mia ,för musiken-miljön och skådisarna.

5. Vilket/vilka länder drömmer du om att besöka, och varför?
 Får man skriva trädgårdslandet?!
Har inte varit på så många ställen men gillar Grekland!

Sedan ska man skicka vidare awarden till 5 andra bloggar som man gillar:

Min duktiga kusin som bloggar flitigt.

Anna är så inspirerande och tar fantastiska bilder på allt hon åstadkommer.

En härligt "grön" blogg.Jag vill va som hon!!

Inte alla delar med sig av sitt liv som Karina,du är toppen!

Det var hon som fick mig våga prova blogglivet.
Det var svårt att välja,få se om nån tar stafettpinnen.

//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva