Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

fredag 7 oktober 2011

Besök i Fjugesta.

Igår kväll var jag & Johanna Björklund i Fjugesta och berättade om Klimatpilotprojektet.
15-20 personer hade samlats för att lyssna,och ställa frågor.
Jag visade lite bilder och pratade om vad jag lärt mig av de utmaningar vi fick.
En liten fruktpaus var det också, jag hade med mig "ÄPPELKONFEKT" som jag bjöd på
Klicka HÄR så kommer du till receptet!

HÄR läser du om projektet.

Detta var ett av många arrangemang som ordnats under Framtidsveckan, i Lekeberg var det Kristdemokraterna som bjöd in till denna kväll.


Med oss hem fick vi varsin jättefin korg fylld av hembakt bröd och andra godsaker,lycka för en matnörd som mig!

Tack//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva