Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

måndag 3 oktober 2011

En riktigt bra present.

Westin, B - Smarta små upptäcker naturen  - 29674910

Idag fick vi eftermiddags besök av min "låtsasmoster" med man.
de uppvaktade Felix som fyllt år.

Nu på kvällen bläddrade jag i boken han fick.
SMARTA SMÅ UPPTÄCKER NATUREN...
är en lekfull vägvisare till naturen och den första delen i en ny antologiserie. Här hittar du rolig och lärorik kunskap om våra vanligaste växter och djur. Här finns nya, spännande lekar och roliga naturpyssel för olika årstider och hundratals vackra och tydliga illustrationer som skapar sug efter att veta mera.
Allt detta och mycket annat upptäcker du i bokens lustfyllda mix av nyskrivna och nyillustrerade bidrag och klassiska pärlor.

Vilken pärla säger jag!!
Jag ska läsa den själv ikväll tror jag,så mycket bra att lära sig och fantastiska bilder och finurliga tips. TACK,TACK...å Felix vägnar!

God natt då//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva