Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

måndag 2 januari 2012

Biodling nya trenden?!

Vet inte om ni ibland går på erbjudandet:Prova 3 nummer få lite ljuslyktor,halsband,kokböcker osv....Jag gjorde det och i senaste numret av tidningen Amelia var det ett uppslag om biodling."Den nya trenden.Speciellt bland unga kvinnor!Jo,jag får nog räkna mig som yngre,och absolut kvinna!      
 



Nyårsafton tog jag en fin promenad i naturreservatet Tjälvesta ängar som ligger på "krypavstånd" från vårt hus.Det är vackert där även denna årstid,snart är det vår och mina bin kan ta sig en tur för att hämta nektar o pollen av alla blommor och träd. Snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva