Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

måndag 30 januari 2012

Jag är en Buzzador.

För ett tag sedan anmälde jag mig till att bli en Buzzador.
Det innebär att man registrerar sig och vad man är intresserad av, därefter får man erbjudandet att va testperson i olika kampanjer.Det är såklart helt gratis!
En del kampanjer innebär att man till rabatterat pris får testa något,andra att man gratis får möjlighet att prova på och sprida detta till sina bekanta.

Detta är den första kampanj jag blivit utvald att få testa.

Dove Nourishing Oil Care Balsam


Dove Nourishing Oil Care är ett nytt hårvårdssystem för torrt hår. Dess unika formula av viktlösa naturliga oljor tränger snabbt in i håret utan att göra det fett. Vid daglig användning ser produkterna till att återställa torrt och frissigt hår genom näring och förebyggande av fuktförlust. Med Dove Nourishing Oil Care kan alla få ett mjukt, glansigt och välmående hår.

Sen jag blev gråhårig är håret risigare och strävare än någonsin,balsam är ett måste,nu ska här testas!
 Nu ska jag dela ut prover till 10 av mina vänner.

Är du intresserad av att bli en BUZZADOR? Skriv din mailadress i kommentarsfältet så skickar jag en inbjudan.

Ha en fin kväll//Eva

1 kommentar:

  1. Hej Eva,
    Det verkar spännande att bli en Buzzador, så du får gärna mejla mig ^^
    ouanino(snabel-a)hotmail.com
    Kram Sara
    (som var ettåring i NBK 07/08)

    SvaraRadera

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva