Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

söndag 17 juli 2011

Hönshuset på gång!?

Ursäkta att det inte uppdateras så värst på denna blogg,just nu är det ju så mycket ute som ska fixas med,trädgårdsbestyr...och följetongen HÖNSHUSET...ska det ALDRIG bli klart?

Nu är det i alla fall målat invändigt.

Benga snickrar, jag målar bra fördelning tycker jag!

...ja lite hjälp av min pappa får han ju ibland,bra att ha en yrkesman(ja, fd ,numer upptagen pensionär) att fråga om råd!

Redena,5 st på plats,ikväll strök jag dem för 2.a gången, det blev lite mörkt eftersom ingen el är dragen än,så bilder blir det senare.

Sittpinnar och gödselbräda är också på plats och grundade....fortsättning följer!

//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva