Varför denna blogg?

Om konsten att försöka leva ett klimat & miljövänligt liv.

fredag 11 maj 2012

Buzzador kampanj för Vanish

 Buzza,är att testa och tala om för vänner och bekanta om produkten man testar.Man får oxå dela ut prover till sina vänner.

Jag är just nu med i kampanjen för Vanish,ska testa deras produkter för att se vad jag tycker.
Sju produkter har jag fått möjlighet att testa.Jag gillar miljövänliga produkter och har förut bara använt galltvål på svåra fläckar.
Kan ärligt säga att jag var lite skeptiskt,främst för att den rosa färgen och alldeles för mycket text på förpackningarna har gjort att jag inte tittat åt dessa i hyllan.
Men Vanish är svanenmärkt så därför vill jag ge det en chans.

Nu har jag testat "Vanish Oxi Action Soffa & Matta" 

 Barnen hade suttit och ritat,tuchpennan hamnat på mattan och fläckarna var ett faktum,bra tillfälle att testa "Vanish soffa & matta"


Följde bruksanvisning och färgen försvann.

Är du oxå intresserad av att bli en Buzzador?Skriv din mail i kommentarsfältet så skickar jag en inbjudan.
Ska fortsätta att testa så fler rapporter kommer//Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag blir så glad om du vill lämna en kommentar, klicka på anonym om du inte har ett konto eller hemsida//Eva